marți, 11 august 2009

Rapperul Eminem: :"Mama mă îmbuiba cu droguri"

Rapperul Eminem nu se sfieşte să îşi acuze mama pentru că “a devenit un narcoman irecuperabil”.

“Mama mea iubea Valiumul şi alte medicamente
asemănătoare. De aceea am ajuns ce am ajuns pentru că i-am călcat pe urme”, spune Eminem, citat de tabloidul britanic The Sun.

Debbie Mathers, mama rapperului şi-a recunoscut parţial vina încă de acum un an, când a declarat că “îi dădea calmante fiului ei pentru că era prea agresiv şi voia să îl mai liniştească”.

Eminem şi-a recunoscut dependenţa de heroină şi chiar a făcut public faptul că “a încercat toate drogurile inventate vreodată”.

Rapperul a ţinut să precizeze că mama îi dădea Valium înainte să îl ducă la şcoală şi când îl lua îi dădea alt calmant. “Aşa am învăţat să fiu toată viaţa sedat”, a spus el.

El nu ezită să îşi descrie delirul provocat de narcotice şi “fanteziile sadice în care le ucide pe Lindsay Lohan şi Britney Spears” în versurile de pe ultimul său album.

Niciun comentariu: