marți, 11 august 2009

Charlize Theron bătută de Will Smith

Actriţa de orfoto arhiv[ Northfotoigine sud-africană Charlize Theron a fost făcută knock-out de colegul de breaslă Will Smith, pe platoul de filmare al primei pelicule la care au lucrat împreună.

Theron a povestit că la acea vreme juca împreună cu Smith în "The Legend of Bagger Vance" perioadă în care acesta se pregătea pentru un alt proiect, "Ali", în care urma să-l întruchipeze pe legendarul boxer Muhammad Ali.

"Prima oară când am lucrat împreună m-a pocnit direct în faţă. Se pregătea pentru Ali, iar eu l-am încurajat să-mi arate câteva dintre mişcările învăţate. Nu a calculat bine distanţa şi m-a făcut knock-out", a declarat actriţa de 33 de ani.

Theron, care anul trecut a mai jucat alături de Smith în Hancock, a insistat însă că îi place să lucreze cu acesta, chiar dacă a căzut victima pumnului său puternic.

"Aş fi bucuroasă să fiu pocnită de Will oricând. Mi-a jurat că a fost un accident", a declarat frumoasa blondă.

Niciun comentariu: