marți, 11 august 2009

Iubita lui Claudiu Pătraşcu: "Nu l-aş părăsi dacă m-ar înşela"

Roxana Ilie (19 ani), iubita "Playboy-ului de Dorobanţi" Claudiu Pătraşcu (29 de ani) a negat într-un interviu acordat în exclusivitate publicaţiei online www.emulte.ro că ar fi însărcinată.

Roxana Ilie a fost convinsă de reporterii publicaţiei www.emulte.ro să vorbească pe şleau despre relaţia ei sentimentală cu omul de afaceri
Claudiu Pătraşcu. După mai multe telefoane închise în nas reporterului nostru, Roxana a făcut până la urmă câteva mărturisiri interesante. Discuţiile telefonice cu Roxana pot fi ascultate numai pe www.emulte.ro.

Emulte.ro: Roxana, săptămâna trecută un ziar a scris că te-ai despărţit de Claudiu. Este adevărat?
Roxana Ilie: Nu ştiu de unde există atâtea bârfe. Nu este nimic adevărat. În orice cuplu, există divergenţe sau ciondăneli pentru că acestea fac sarea şi piperul într-o relaţie. Dacă ar fi numai lapte şi miere probabil s-ar plictisi oamenii...

Dar intentionezi să te desparţi de Claudiu pentru că e falit şi nu mai poate să-ţi satisfacă capriciile?
Claudiu nu e falit şi asta e o alta bârfă scornită. El este un om destul de intelegent şi capabil să ducă un trai decent. În al doilea rând, eu sunt o tipă modestă şi nu am nevoie de asemenea mofturi. Claudiu n-are nevoie de bani
ca să facă o femeie să se simtă specială.

V-aţi certat rău de 1 mai la mare?
A fost o mica ceartă. Ne mai împungem dar nu a fost nici un conflict grav.

Eşti însărcinată?
Amândurora ne plac copiii, însă nu este momentul potrivit ca să ne gândim la aşa ceva. Acesta este un lucru care înseamnă multă responasibilitate. El este cu afacerile lui, eu am planurile mari în ce priveşte şcoala şi modellingul. Am principiile mele şi vreau să ajung o femeie independentă.

Ce îţi place cel mai mult la Claudiu?
În ciuda imaginii de Don Juan pe care i-au creat-o oamenii, el are o inteligenţă nativă. Asta m-a atras cel mai mult la el.

Niciun comentariu: