miercuri, 29 aprilie 2009

Gigi Becali: "Bănele, rupe-i picioarele lui Mutu"

Îna­intea partidei de aseară de Adrian Mutu, drept pentru care finanţatorul i-a transmis lui Marius Lăcătuş că cel care trebuie să-l oprească pe internaţionalul roman al Fiorentinei să fie Bănel Nicoliţă.
„În timpul
zilei am avut o discuţie în particular cu Marius Lăcătuş şi Nicoliţă şi am cerut ca Bănel să nu-şi schimbe postul, pentru a sta tot timpul lângă Mutu”, a afirmat Becali la emisiunea „Contraatac“.

Latifundiarul a dezvăluit şi strategia pe care trebuia să o urmeze Nicoliţă. „Băi, Bănele, când ai greşit, nu am zis niciodată nimic de tine, dar acum am o mare
rugăminte. Să mi-l ţii pe Mutu strâns, ca să înnebunească. Poţi să-i dai şi la gioale, ca să nu mişte. Să-l înjuri când te înjură până îţi dă o palmă. Atunci vom scăpa de el, pentru că va lua roşu. Dar să nu-l scuipi, că poate te vede pe tine arbitrul şi te dă afară!”, a continuat Becali.

Finanţatorul a recunoscut cum s-a folosit de o minciună pentru a-l motiva pe Bănel. „Bănele, am vorbit cu Piţurcă şi mi-a zis că nu mai are viaţă lungă la naţională şi că tu vei fi cel pe care se bazează. Aşa că ocupă-te de Mutu!”, a încheiat patronul.

„Mutu, urmărește linia albă!“

Mutu a fost luat în primire de cei 2.000 de suporteri ai Stelei veniţi să asiste la partida de aseară, care l-au înjurat chiar în limba italiană.

Fanii Fiorentinei nu s-au lăsat mai prejos şi au fluierat la rândul lor echipa lui Gigi Becali. Susținătorii Stelei au făcut un banner special pentru Adrian Mutu.

„Mutu, urmăreşte linia albă!”, scria mare pe o pânză albă în dreptul sectorului rezervat românilor. Aluzia fanilor stelişti a făcut referire la scandalul în care „Briliantul“ a fost implicat pe când juca
la Chelsea, şi anume cel legat de consumul de cocaină.

Niciun comentariu: