sâmbătă, 14 februarie 2009

Rednic nu e speriat de plecarea lui Ropotan

Antrenorul lui Dinamo, Mircea Rednic, a afirmat, vineri, ca plecarea lui Adrian Ropotan nu se va face simtita, deoarece are destui jucatori care pot suplini plecarea mijlocasului roman.

Dinamo: ■ Stiri ■ Prezentare
Forum: ■ Suporter Dinamo ■ Fotbal intern
Liga 1: ■ Stiri ■ Clasament ■ Rezultate ■ Program

"Am avut mare incredere in Ropotan. Multi il regretau pe Margaritescu, fotbalist pe care si eu il consider foarte valoros, dar in Ropotan am vazut viitorul lui Dinamo si al nationalei! S-a demonstrat dupa 6 luni ca am avut dreptate. Cu Ropotan in echipa, Dinamo e pe locul unu, in timp ce anul trecut, cu Margaritescu, Dinamo era pe 5. E un tip ambitios si cred ca daca mai ramanea 6 luni se putea vinde pe mai multi bani. Deja incepuse sa se simta cu colegii de langa el. Normal ca il regret. Am lucrat si m-am inteles foarte bine cu "Ropo". Il am pe N`Doye. A semnat si Malick aseara. Ii am pe Bostina, pe Cristea, pe Zicu. Nu vor fi probleme", a spus Mircea Rednic la Telesport.

Tehnicianul "cainilor rosii" a comentat si revenirea de la Siena a lui Cosmin Moti, afirmand ca acesta trebuia sa ramana in Italia in loc sa se intoarca in tara.

"Am vorbit cu Cosmin (n.r. Moti) si i-am zis ca nu trebuia sa renunte asa de usor! Trebuia sa lupte si sa profite in momentul in care i se acorda sansa. Am trecut si eu prin asta, dar nu am renuntat, am jucat si pe la echipa a doua, si in momentul in care mi s-a acordat sansa am profitat si nu m-au mai putut scoate din echipa. Acum sunt alte vremuri, ei stiu ca se poate castiga la fel de bine si in Romania acum", sustine Rednic.

Onlinesport

Niciun comentariu: