vineri, 9 ianuarie 2009

Lupescu a solicitat conducerii UEFA sa nu excluda Steaua din Liga

Directorul FRF, Ionut Lupescu, a spus ca a discutat cu reprezentantii UEFA pe marginea cazului „Valiza“ si le-a cerut sa nu excluda Steaua din Liga Campionilor, deoarece speta este diferita fata de cea în care este implicata FC Porto. „Am avut o discutie cu cei de la UEFA si le-am explicat ca sunt doua cazuri diferite în ceea ce înseamna Porto, coruptia în ceea ce priveste adversarul, si aici, la Steaua, stimularea. Eu cred ca UEFA va face o diferenta între cele doua lucruri. Sper ca Steaua sa nu fie exclusa, eu am fost unul care a cerut celor de la UEFA sa lase Steaua în Liga Campionilor“, a spus Lupescu, care a adaugat ca forul european a cerut informatii Federatiei Române de Fotbal despre cazul „Valiza“: „UEFA ne-a solicitat detalii, iar eu, fiind în Comisia de Disciplina, a trebuit sa dau explicatii“. Becali a anuntat ca se teme ca Steaua ar putea fi exclusa din Liga Campionilor, ca si FC Porto, care a fost implicata într-un caz de corupere a arbitrilor în Portugalia. Becali si-a sustinut afirmatia mentionând ca a discutat cu avocatul care a reprezentat interesele lui FC Porto în acest caz.

Niciun comentariu: