miercuri, 4 iunie 2008

Peseiro are ganduri mari la RAPID

La nicio zi după instalarea sa la Rapid, lusitanul deborda de entuziasm.

„Mi-a plăcut foarte mult proiectul prezentat de conducătorii alb-vişiniilor“, a spus Jose Peseiro, care a făcut apoi o dezvăluire interesantă: „Chiar de anul acesta vreau să avem un cuvânt de spus în Europa. Când antrenam la Sporting Lisabona şi le-am spus celor de acolo că putem câştiga UEFA, au zis că sunt nebun. Am ajuns însă în finală, pe care, din nefericire, am pierdut-o. În fotbal orice e posibil“.

Principala preocupare a lui Peseiro este legată de lotul de jucători, „soldăţeii“ care vor purta „bătăliile“. „Mă bazez pe toţi jucătorii. Trebuie să înţeleagă că sunt cei mai buni. Să nu înţeleagă că fotbaliştii portughezi, spre exemplu, vor fi avantajaţi. Mă interesează grupul“, a mai precizat portughezul.

Niciun comentariu: